woensdag 15 december 2010

We schrijven onze naam!

Beetje bij beetje gaan we vooruit hoor: nu kunnen we onze eigen naam al in schrijfschrift schrijven en dat zelfs op het bord!

We zijn aan het oefenen met pen om een schitterende nieuwjaarsbrief af te leveren..

Intussen gaan de proefjes ook door. Soms zitten we echt 'afgebakend' aan onze bankjes..; kijk zelf maar hoe 'gedisciplineerd' het er aan toe gaat in de klas!



http://picasaweb.google.com/demeulemeestersofie/NaamSchrijven# http://picasaweb.google.com/demeulemeestersofie/OnzeNaam1B#

2 opmerkingen:

juf Hilde zei

Wat ben ik verrast!
Die jongens en meisjes van het 1ste leerjaar leren elke dag meer en meer en meer ...
Fantastisch zeg!
En in de proeven ... dat is pas wel spannend!
Maar ik weet dat jullie allemaal heel hard jullie best doen.
Dat kan ook niet anders met die 2 juffen!

juf Katty zei

Ik kan het bijna niet geloven ! Jullie worden echt heel groot ! En al 'echte proeven' ! Ik denk dat ik dringend eens een kijkje moet komen nemen in jullie klas !
Tot gauw ! Beloofd !
Vele groetjes en toi toi toi in de proeven... !